neas-flickahh

Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Min anndra blogg dampa-.-

Av alexandra lindström - 5 april 2010 21:37

  hej alla söta<3 Jag har startat en ny blogg för den anndra dampade har skrivit rätt mke i den o hade sjukt många besökare men ska örsöka o få den att funka igen jag lovar! Men hoppas jag får lika många besökare på denna^^ följ gärna min anndra oxå http://lindstromalexandra.blogg.se ville testa båda o sen dess har jag inte bestämmt mejj villken jag ska använda så jag använder bådexp Updaterar så mkt jag kan på denna och den andra jag lovar! Header o bakrund ska jag snart fixa:D men jag kanske kommer ha bilder i varje inlägg men de beror påxp Nu ska jag väl typ titta på anndras bloggar


Puss`n//Alexis  

 
 
LS

LS

5 april 2010 21:53

fin blogg kolla min med ! ;)

http://www.llouisee.bloggplatsen.se

 
LS

LS

6 april 2010 08:50

hhej,klart vi kan följa varandras bloggar
men jag följer din blogg efter du följt min,
hihi,jag är inte så bra på det där med headern,
men jag kan ju alltid försöka,pusss
(handboll-louise@hotmail.com)

http://www.llouisee.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra lindström - 1 juni 2010 22:05

jag hinner inte blogga nu men bloggar i morron säkert annars finns jag på den andra pusshej leverpastej^<33 ...

Av alexandra lindström - 22 maj 2010 13:31

Hej alla, förlåt för dålig upp datering men jag har inte orkat. Jag vet en sak iaf jag kommer blogga MER på Http://lindstromalexandra.blogg.se så ni vet men ska försöka vara uppdaterad så mke jag kan på båda. Jag har eller rättaresakt en av mina söta...

Av alexandra lindström - 11 maj 2010 15:31

http://www.youtube.com/watch?v=gTkG4GSEobI hej alla förlåt för dålig uppdatering men har glömmt bort lösenordet:/ men nu är jag igång igen:D (HAPPYFACE)<3 Men iaf snart kommer det kanske upp en header vem vet?;)<<<<<<<33333333...

Av alexandra lindström - 7 april 2010 22:04

Hej alla söta<3 Just nu gör jag inget har typ ret ut ett bråk.. men men juste ja, jag har ju många besökare på denna blogg så jag tänkte, jag har ju en veckans blogg på min anndra blogg så gå in på http://lindstromalexandra.blogg.se gå in där o an...

Av alexandra lindström - 6 april 2010 22:44

Hej alla! just nu gör jag inte så mke men dagen har varit rolig som f**n! Först vakna jag vi 10 ungefär satte mejj vid datorn o gick in på msn då var Kajsa inne oxå prata jag med henne sen så bestämmde vi att vi skulle va så då var vi till 5 sen tog ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards